Foto: Freepic/jannoon028
Dnia 29.10.2021 upływa data płatności za powtarzanie zajęć w semestrze zimowym roku 2021/2022.
Harmonogram postępowania obowiązujący na Wydziale Mechatroniki dla studentów studiów stacjonarnych (dziennych):
Dokonano naliczeń jedynie za przedmioty, które faktycznie są powtarzane w sem. zimowym (takie, na które się Państwo zapisywali bądź byli zapisani przez Dziekanat)
W przypadku nieterminowych wpłat, zgodnie z Zarządzeniem nr 80/2021 naliczone zostaną odsetki.
Wszystkie opłaty powinny zostać wniesione na indywidualne konto do dnia 29.10.2021.
O rozłożenie płatności na raty mogą ubiegać się osoby, których należność z tytułu powtarzanych zajęć wynosi ponad 500 zł
Podpisane umotywowane wnioski o rozłożenie na raty (formularz do pobrania na platformie INTRAMECH) wysyłamy na adres email agata.andruszkiewicz@pw.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.10.2021.
Podstawowe terminy płatności:
29.10.2021 – termin płatności
W przypadku zgody na rozłożenie płatności na raty, proponowane terminy rat to:
29.10.2021 – I rata
29.11.2021 –II rata
29.12.2021– III rata
Decyzję o wysokości raty i terminie płatności podejmuje Dziekan.
Opłaty wnosimy na indywidualne konto – dostępne w systemie USOS.
Prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniami dotyczącymi opłat.
Podstawa prawna postępowania:
Regulamin Studiów w Politechnice Warszawskiej §33
Rektor może wydać decyzję administracyjną o skreśleniu z listy studentów w przypadku:
4) niewniesienia opłat związanych z odbywaniem studiów
Foto: Freepic/jannoon028