Opłata za powtarzane zajęcia dydaktyczne w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021

fot. freepik.com
W związku z epidemią COVID-19 wysokość opłat za powtarzanie zajęć na studiach stacjonarnych obniża się o 50%.
Podstawa prawna :
Regulamin Studiów w Politechnice Warszawskiej §33
Rektor może wydać decyzję administracyjną o skreśleniu z listy studentów w przypadku:
4) niewniesienia opłat związanych z odbywaniem studiów
- Decyzja nr 89/2019 Rektora PW z dn. 24.06.2019
- Decyzja nr 28/2020 Rektora PW z dn. 29.09.2020 §1
W związku z epidemią COVID-19 wysokość opłat za powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadowalających wyników w nauce odbywających się w semestrze zimowym roku ak. 2020/2021, ustalonych w decyzji nr 123/2020 Rektora PW z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie wysokości opłat za zajęcia dydaktyczne i inne formy kształcenia w roku ak. 2020/2021 i decyzji nr 89/2019 Rektora PW z dnia 24 czerwca 2019 r. w sprawie wysokości opłat za zajęcia dydaktyczne i inne formy kształcenia w roku ak. 2019/2020, obniża się o 50%.
Obniżenie opłat, o których mowa w ust.1, dotyczy przedmiotów, dla których przynajmniej jedne zajęcia wchodzące w skład są prowadzone w sposób zdalny zastępczo w stosunku do zajęć opisanych w programie jako stacjonarne.
Harmonogram postępowania obowiązujący na Wydziale Mechatroniki dla studentów studiów stacjonarnych (dziennych):
UWAGA:
dokonano naliczeń jedynie za powtarzane zajęcia z sem. zimowego
- w dniu 28.10.2020 w systemie USOS pojawią się informacje o opłatach (patrz: indywidualne konto studenta - NALICZENIA OCZEKUJĄCE)
- w dniach 28.10.2020 - 03.11.2020 będą prowadzone wszelkie wyjaśnienia odnośnie naliczeń za semestr zimowy. Proszę wysyłać maile na adres agata.andruszkiewicz@pw.edu.pl w celu wyjaśnienia źle naliczonych opłat
- dnia 03.11.2020 w systemie USOS pojawią się ostateczne listy opłat. Od tego dnia opłaty zmienią status na wymagalne i nie będzie możliwa ich korekta.
Wszystkie opłaty powinny zostać wniesione na indywidualne konto do dnia 10.11.2020.
O rozłożenie płatności na raty mogą ubiegać się osoby, których należność z tytułu powtarzanych zajęć wynosi ponad 500 zł
Podpisane umotywowane wnioski o rozłożenie na raty (formularz do pobrania na USOS) wysyłamy na adres email agata.andruszkiewicz@pw.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.11.2020.
Podstawowe terminy płatności:
10.11.2020 – termin płatności
W przypadku zgody na rozłożenie płatności na raty, proponowane terminy rat to:
10.11.2020 – I rata
10.12.2020 – II rata
10.01.2021 – III rata
UWAGA:
Decyzję o wysokości raty i terminu płatności podejmuje Dziekan.
Opłaty wnosimy na indywidualne konto – dostępne w systemie USOS.